Midtjylland Gren har fået »nyt« grenspræsidentskab

Det nye grenspræsidentskab i Midtjylland Gren Marlene Olsen

En ældre nyhed

Selv om det efterhånden er et år siden, at Midtjylland Gren har fået nyt grenspræsidentskab, så vælger vi alligevel at bringe »nyheden« her.

Nikolai Ravn-Petersen som ny grenspræsident

Bror Nikolai Ravn-Petersen blev i april 2018 kaldet som grenspræsident i Midtjylland Gren, hvor han efterfulgte bror Karl Henrik Hansen.

Bror Ravn-Petersen er vokset op i Kirken og tjente på mission i Ogden i Utah. I dag arbejder han til dagligt som folkeskolelærer, hvor han underviser børn i alle aldre. Bror Ravn-Petersen bruger sin fritid på at løbe og dyrke forskellige slags sport. Han elsker også at bruge sin fritid sammen med familie og venner.

Bror Ryan Kristensen som 1. rådgiver

Bror Ryan Kristensen tjener som 1. rådgiver i grenspræsidentskabet i Midtjylland Gren.

Han kommer fra Horsens, hvor han bor med sin hustru Helle. De har 3 børn og et barnebarn. Bror Kristensen har tjent i mange kaldelser i kirken og ser frem til at være en del af Midtjylland Gren. Han arbejder med unge i Horsens kommune. Hans hobbies er sport, biler, ferier samt hus og have og så selvfølgelig familien.

Bror Henrik Bornemann som 2. rådgiver

Bror Henrik Bornemann tjener som 2. rådgiver i grenspræsidentskabet i Midtjylland Gren. Han bor i Spjald sammen med sin søn. Henrik er vokset op i Kirken og har tjent på mission i Bristol-missionen i England. Han har tjent i mange kaldelser og har altid været glad for at undervise, hvad enten det er i Kirken eller på VUC, hvor han underviser i matematik. Henrik elsker sin familie, evangeliet og musik.

Skibet i sikker havn

Alle tre brødre holder meget af alle deres søskende i Midtjylland Gren. De arbejder sammen under mottoet »bring din næstes skib sikkert i havn« og for at styrke fællesskabet i grenen.